IBM معرفی می کند !
به تازگی مرکز IBM (مرکز عالی هوش مصنوعی) خود را برای پیشرفت و گسترش هوش مصنوعی مولد ، با هدف بالا بردن توانایی های هوش مصنوعی
و سرمایه گذاری بر آن برای دستاوردهای تجاری معرفی کرده است .
IBM اعلام کرده است که اهداف بنیادین مرکز عالی هوش مصنوعی دربرگیرنده تقویت تجربه های مشتری ، آسان کردن الگوهای کسب و کار و دگرگونی بنیادی آنها است .
گلن فینچ در مرکز مشاوره IBM می گوید :« مرکز عالی هوش مصنوعی ، برای ( هوش مصنوعی مولد ) دارای بیش از 1000 مشاور در سراسر جهان با کارشناسی هوش مولد است ؛ آن ها به مشتریان کمک می کنند ، بهره وری را در عملیات فناوری داده ها و فرایندهای بازرگانی بنیادین مانند منابع انسانی یا بازاریابی افزایش دهند ، تجارب مشتری های خود را گسترش دهند و الگوهای بازرگانی جدید ایجاد کنند .همچمین روش هوش مصنوعی مرکز مشاوره IBM ، بر حل چالش های مشتری با استفاده از پشتیبانی کامل است ؛ از جمله تمرکز بر الگوهای پایه و بیش از 50/000 شتاب دهنده یادگیری ماشینی کلاسیک مخصوص دامنه . »
نقاط عطفی که IBM پیشتر به آن ها دست یافته است ، دربرگیرنده عرضه گزارش های ورزشی گفتاری تولید شده توسط هوش مصنوعی برای میلیون ها طرفدار در طول دوره قهرمانی برتر است؛ همچنین تلفیق هم افزایی هوش مصنوعی مولد با (IBM Watson) برای کشف کاربردهای جدید محصولات شیمیایی شرکت میتسویی ژاپن ، برای بهینه سازی فرایند پیوند با مشتری ، در سامانه بویگس تلکام(Bouygues Telecom) نیز به کار رفته است .