هوش مصنوعی مولد از طریق محصولات جدید گوگل اجرا می شود

گوگل در رویداد اخیر Google I/O خود، مجموعه‌ای از محصولات و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار جدید را برای بازارهای مصرف‌کننده و سازمانی معرفی کرد.

لیست بلندبالایی از محصولات جدید و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری هم برای بازارهای مصرف‌کننده و هم برای بازارهای سازمانی معرفی شدند، از جمله:

Pixel 7a، یک گوشی هوشمند میان رده جدید با صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED، دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی.

Pixel Fold، یک گوشی هوشمند جدید تاشو با صفحه نمایش 7.6 اینچی OLED و صفحه نمایش پوششی 5.8 اینچی.

تبلت پیکسل، یک تبلت اندرویدی جدید با صفحه نمایش 10.3 اینچی OLED.

به‌روزرسانی‌های Android 13، شامل ویژگی‌های جدیدی مانند Material You، بهبود کنترل‌های حریم خصوصی و ویژگی‌های جدید بازی.

به‌روزرسانی‌های Google Workspace، از جمله ویژگی‌های جدید مانند ابزارهای همکاری بهبودیافته و ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی.

به‌روزرسانی‌های Google Cloud، از جمله ویژگی‌های جدید مانند بهبود عملکرد و امنیت.

به‌روزرسانی‌های Google AI، شامل پروژه‌های تحقیقاتی جدید و ابزارهای جدید برای توسعه‌دهندگان.

هوش مصنوعی در تمام محصولات شرکت

ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت Shoreline Amphitheatre به تماشاگران Shoreline Amphitheatre در فضای ابری گفت، موضوع اصلی است که هوش مصنوعی مولد تقریبا در همه محصولات شرکت به منظور کارآمدتر، کاربرپسندتر و ایمن‌تر کردن آنها جایگاهی پیدا می‌کند.

پیچای گفت: «ما در حال بازسازی همه محصولات اصلی خود از جمله جستجو هستیم. او نمونه هایی از این که چگونه هوش مصنوعی مولد محصولات گوگل را بهبود می بخشد، از جمله Workspace، Gmail، Maps، Photos و لیستی از محصولات دیگر ارائه کرد. پیچای گفت: «با نگاهی به آینده، هوش مصنوعی را برای همه مفید می کنیم. “این عمیق ترین راه برای پیشبرد ماموریت خود است. و ما این کار را به چهار روش مهم انجام می دهیم: اول، با بهبود دانش و یادگیری و تعمیق درک خود از جهان. دوم، با افزایش خلاقیت و بهره‌وری، تا بتوانید خود را ابراز کنید و کارها را انجام دهید. سوم، با توانمند ساختن توسعه دهندگان و کسب و کارها برای ایجاد محصولات و خدمات متحول کننده خود. در نهایت، با ایجاد و استقرار هوش

پیچای گفت: «با نگاهی به آینده، هوش مصنوعی را برای همه مفید می کنیم. “این عمیق ترین راه برای پیشبرد ماموریت خود است. و ما این کار را به چهار روش مهم انجام می دهیم: اول، با بهبود دانش و یادگیری و تعمیق درک خود از جهان. دوم، با افزایش خلاقیت و بهره‌وری، تا بتوانید خود را ابراز کنید و کارها را انجام دهید. سوم، با توانمند ساختن توسعه دهندگان و کسب و کارها برای ایجاد محصولات و خدمات متحول کننده خود. در نهایت، با ایجاد و استقرار هوش مصنوعی مسئولانه، همه می توانند به طور مساوی از آن بهره ببرند. توانایی ما برای مفید کردن هوش مصنوعی برای همه به پیشرفت مداوم مدل‌های پایه ما متکی است.

گوگل محصول جدید Enterprise Search خود را در حال حاضر در دسترس مخاطبان محدودی قرار داده است. برای قرار گرفتن در لیست انتظار، به صفحه اصلی Google Search Labs بروید، در آنجا گزینه ثبت نام به شما داده می شود.

جستجوی جدید چندین ویژگی استاندارد Google، از جمله عکس‌ها، نقشه‌ها و توصیه‌های محصول از فروشندگان و سازمان‌ها را ترکیب می‌کند. مورد استفاده ای که به عنوان مثال ارائه شد این بود که آیا یک خانواده چهار نفره و سگشان در تعطیلات تابستانی در پارک های ملی برایس کانیون یا آرچس بیشتر تفریح می کنند. برای مثال، برنامه جستجو عکس‌ها، فیلم‌ها، نقشه‌ها و توصیه‌هایی را از خدمات پارک ملی ارائه می‌کند تا خانواده بتوانند در مورد دوستی کودکان و سگ‌ها در هر دو مکان تصمیم بگیرند. تنها چند دقیقه طول کشید تا خانواده تصمیم بگیرند در حالی که هر دو پارک برای بچه‌ها مناسب هستند، گزینه‌های بیشتری برای سگ در برایس کانیون وجود دارد – بنابراین آنها به آنجا رفتند.

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *