هوش مصنوعی فرودگاه ها را متحول می کند

هوش مصنوعی به دلیل توانایی آن در پردازش حجم وسیعی از داده‌ها و ساده‌سازی وظایف و رویه‌ها، رو به افزایش در صنایع مختلف است و در حال حاضر در جنبه‌های متعددی از فرودگاه‌ها استفاده می‌شود. در اینجا چند نمونه آورده شده است؛

موتور توصیه

یکی از روش های استفاده از هوش مصنوعی در فرودگاه ها در موتورهای توصیه می باشد. موتورهای توصیه در خدمات آنلاین محبوب از نتفلیکس تا آمازون رایج هستند و شما آنها را در ارائه دهندگان رزرو سفر بی شماری نیز خواهید یافت.

پلتفرم هوش مصنوعی داده‌های تاریخی مسافر مانند رزروهای گذشته، تکنیک‌های ردیابی رفتار، ابرداده‌ها، تاریخچه خرید و داده‌های هم‌زمان را تا پیشنهادات بسیار شخصی‌سازی شده به مسافران، افزایش حفظ و ارزش طول عمر مشتری، تجزیه و تحلیل می‌کند.

ربات های چت / ربات ها

ربات‌ها می‌توانند کاربران را به سرویس‌ها یا رسانه‌های خاصی هدایت کنند، به‌روزرسانی‌های اطلاعات پرواز و موارد دیگر را ارائه دهند، کارمندان را آزاد کنند تا روی فعالیت‌هایی که ارزشمندتر هستند و ارتباط انسانی را کاهش می‌دهند، تمرکز کنند.

چت بات ها و اتوماسیون خدمات مشتری شبیه انسان است، سوالات ساده را می فهمد و به سبک معمولی و محاوره ای پاسخ می دهد. با استفاده از ربات‌های گفتگو، فرودگاه‌ها می‌توانند 24 ساعته به مشتریان کمک کنند و تماس انسانی را کاهش دهند.

غربالگری چمدان

چمدان‌های چک‌شده مسافر با استفاده از یک سیستم راحتی مبتنی بر هوش مصنوعی و به کمک رباتیک که به سرعت چمدان‌های پرخطر را برای بازرسی عمیق‌تر عیب‌یابی می‌کند، به‌طور مؤثرتری غربالگری می‌شود.

راه‌حل‌های تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی امروزی برای ویدیوی زنده، بینش‌هایی درباره نحوه حرکت افراد در فضا ارائه می‌دهد و دسترسی بسیار سریع‌تری را امکان‌پذیر می‌کند.

دوربین های حرارتی هوش مصنوعی / تجزیه و تحلیل ویدئویی مبتنی بر هوش مصنوعی

دوربین های حرارتی هوش مصنوعی تشخیص چهره و تشخیص تب برای تشخیص مسافر مبتلا به تب استفاده می شود.

تجزیه و تحلیل ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی از الگوریتم‌ها و فناوری بینایی رایانه‌ای برای مشاهده فیدهای ویدیویی استفاده می‌کند که معمولاً از دوربین‌ها برای شناسایی الگوها و روندها گرفته می‌شود. تجزیه و تحلیل در زمان واقعی انجام می شود و اطلاعات قابل اجرا مانند جمع آوری جمعیت، احساسات و رفتار افراد، نقشه برداری حرارتی عمومی و غیره را ارائه می دهد.

راهکارهای موفق هوش مصنوعی TAV Technologies

راه‌های شگفت‌انگیز بسیاری وجود دارد که هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در پشت صحنه برای تأثیرگذاری بر زندگی روزمره ما استفاده می‌شوند. ما نمونه هایی از نحوه تغییر هوش مصنوعی برنامه هایی مانند آمازون و نتفلیکس را با توصیه های شخصی برای محصولات، موسیقی و نمایش می بینیم. همانطور که مصرف کنندگان با این سطح از سفارشی سازی بیشتر آشنا می شوند، سایر مشاغل با چالش ارائه تجربیات مشابه برای خریداران در سراسر کانال ها مواجه می شوند.

پیش‌سفارش با AI-Powered فناوری‌های TAV یک راه‌حل قدرتمند توصیه محصول است که بر اساس موجودی محصول خرده‌فروش و رفتار مسافران، توصیه‌های هوشمندانه‌ای برای فروش و فروش متقابل محصول ایجاد می‌کند.

با پیش‌سفارش، می‌توانید به‌طور خودکار توصیه‌های محصول را در طول سفر مسافر تبلیغ کنید، وزن کنید و فیلتر کنید، همه از طریق یک رابط بصری. محصول قدرتمند TAV Technologies تمامی داده های ارزشمند مشتری، تاریخچه سفارشات و اطلاعات ترافیکی را که توسط اپلیکیشن ذخیره شده از مرحله ورود تا نقطه فروش جمع آوری می کند و با الگوریتم های خاصی، این داده ها را پردازش و تجزیه و تحلیل می کند تا از نیازها و روندهای مسافران مطلع شود. این به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات سفارشی، تبلیغات هوشمندی را ارائه دهند که ارزش های بالاتر و افزایش درآمد را تشویق می کند که به طور همزمان رضایت و وفاداری مسافران را افزایش می دهد.

 پیش‌سفارش به مسافران کمک می‌کند اقلامی را که دوست دارند کشف کنند، رها شدن را کاهش دهند و در وقت ارزشمند خود با قابلیت‌های پیش‌بینی خود صرفه‌جویی کنند، که همچنین پیشنهادهایی را برای مسافران امکان‌پذیر می‌سازد که بیشتر با انتخاب‌ها و علایقشان مرتبط باشند. مسافران را وسوسه می کند و آنها را به خرید محصولات یا خدمات ترغیب می کند، در نتیجه به کسب و کارها کمک می کند تا با مشتریان تعامل بهتری داشته باشند و فروش را افزایش دهند.

پیش‌بینی تاخیر پرواز مبتنی بر هوش مصنوعی TAV Technologies

همه ما می دانیم که چقدر برای مسافرانی که با تاخیر در فرودگاه و لغو پرواز مواجه می شوند، خسته کننده و استرس زا است، تاخیر پرواز نه تنها بر مسافران، بار و عملیات تاثیر می گذارد، بلکه بر اقتصاد نیز تاثیر می گذارد.

راه‌حل پیش‌بینی تاخیر پرواز فناوری‌های TAV از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای پیش‌بینی تاخیرهای احتمالی پرواز با استفاده از داده‌های عملیات تاریخی استفاده می‌کند.

با استفاده از راه حل پیش بینی تاخیر پرواز، فرودگاه ها می توانند به راحتی تاخیرهای احتمالی را پیش بینی کنند و تخصیص و برنامه ریزی منابع خود را مطابق با آن تطبیق دهند و همزمان بهترین تجربه مشتری را برای مسافران فراهم کنند.

فناوری‌های جدیدی که در فرودگاه‌ها پیاده‌سازی می‌شوند، با خطرات امنیتی مقابله می‌کنند، فاصله اجتماعی را تضمین می‌کنند، کارایی را بهبود می‌بخشند و تجربه مشتری را افزایش می‌دهند.

فرودگاه‌ها به سمت اتوماسیون بیشتر کار می‌کنند و ما شاهد انواع موارد استفاده هستیم، از دستیارهای رباتیک برای کمک به مشتریان برای دسترسی به اطلاعات مورد نیازشان تا هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرآیندها و بهبود کارایی.

تاکنون، این فناوری ها با کاهش انتظار نتایج مثبتی را به همراه داشته اند.

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *