معرفی 10 سامانه آموزشی مبتنی بر هوش مصنوعی

در این مقاله به ده سامانه برتر آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی و نحوه استفاده آنها از یادگیری ماشین در آموزش می‌پردازیم.

360Learning

اولین مورد از فهرست ما سامانه یادگیری 360درجه است، یک سامانه آموزش مشارکتی مبتنی بر هوش مصنوعی که ویژگی‌های سامانه مدیریت آموزش (LMS) و سامانه تجربه یادگیری (LXP) و آکادمی‌های آموزشی را در اختیار دارد.

یادگیری 360 درجه سامانه‌ای برای یادگیری مهارت و تقویت مهارت‌ها از درون سازمان شما.

این سامانه رابط کاربری آسان داشته و از ابزارهای ایجاد محتوا استفاده نموده است. سامانه یادگیری 360درجه به افراد سازمان این امکان را می‌دهد که متخصص باشند. مدیران این سامانه بر این باورند که شرکت‌های کوچک و متوسط باید به عنوان «ابرقهرمانان محتوا» شناخته شوند و منابع مورد نیاز آموزش و توسعه را در حداقل زمان ممکن فراهم کنند. به همین خاطر است که آنها رابین (Robyn) را توسعه داده‌اند، یک دستیار جدید هوش مصنوعی برای شرکتهای کوچک و متوسط.

رابین با تکیه بر هوش مصنوعی، به تیم های آموزش و توسعه اجازه می‌دهد تا تولیدکنندگان محتوا را برای سرعت بخشیدن به فرایند تولید محتوا توانمند کنند، اما همچنان کنترل دستورات، لحن صدا، فراگیری، طول دوره و ساختار دوره را حفظ کنند. همچنین شرکت‌ها را در مورد نحوه شروع، نحوه ایجاد نکات کلیدی و نحوه ایجاد بررسی‌های دانش یا درخواست های فنی سفارشی داخلی راهنمایی می‌کند. این کار به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​اجازه می‌دهد که روی تخصص حوزه خود تمرکز کنند و در عین حال از نتایج آموزش معتبر اطمینان داشته باشند.

در نهایت، پلتفرم یادگیری یک گواهی هوش مصنوعی برای آموزش و توسعه ارائه می‌دهد تا به شما و شرکت‌های کوچک و متوسط ​کمک کند که مهارت‌های خود را افزایش دهید. این گواهینامه به شما این امکان را می‌دهد که دستورات قدرتمندی را در ابزارهای هوش مصنوعی بنویسید، خطرات هوش مصنوعی را درک کنید، و یک کتابخانه سریع برای شروع دوره‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد.

Docebo

یک سامانه ابری کاربرپسند برای آموزش کارمندان، شرکا و مشتریان است که شامل ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است.

ویژگی جستجوی عمیق مبتنی بر هوش مصنوعی Docebo، محتوای یادگیری را با دسته‌بندی کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل دارایی‌ها، و ایجاد نتایج جستجوی مرتبط برای بهبود قابلیت کشف، تجزیه و تحلیل می‌کند. نرم‌افزار Auto-Tagging فهرست‌نویسی دوره‌ها را با ایجاد خودکار برچسب‌ها برای مطالب آموزشی با شناسایی عبارات مهم در دوره‌ها و سایر مطالب آسان‌تر می‌کند.

این سامانه آموزشی از سیستم برچسب‌زنی مهارت (Skill-Tagging) برای دسته‌بندی و سازماندهی موثرتر محتوای آموزشی استفاده می‌کند. پیشنهادهای شخصی‌شده تجربه یادگیری را با ویژگی‌هایی مانند دعوت به دیدن (Invite-To-Watch) افزایش می‌دهد، که توصیه می‌کند کدام کارمندان بیشتر از یادگیری اجتماعی سود می‌برند.

Sana Labs

به عنوان یک سامانه آموزش مبتنی بر هوش مصنوعی،سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا دانش را کشف کنند، آن را به اشتراک بگذارند و برای دستیابی به اهداف تجاری خود به کار گیرند.

یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد به سرعت در تمام دانش شرکت خود از جمله Google، Salesforce و Slack جستجو کنید تا اسناد، ایمیل‌ها، پیام‌ها و صفحات گسترده مرتبط را بیابید.

همچنین می‌توانید از فناوری هوش مصنوعی استفاده کنید که پرس‌وجوهایی را در زمان واقعی در مورد موضوعات مختلف مانند خط‌مشی‌ها یا جزئیات شرکت ارائه می‌دهد. این سامانه همچنین دارای فناوری تشخیص گفتار برای رونویسی، خلاصه‌سازی و فهرست‌بندی جلسات است.

Absorb

یک سیستم ابری مدیریت آموزش (LMS) است که هدف آن ارائه آموزش‌های جذاب و مؤثر به کارکنان و مشتریان است.

ویژگی هوشمند (Absorb Intelligence) ابزار کارآمدی است که کارهای اداری اغلب دست و پا گیر و وقت‌گیر را ساده می کند و به کسب و کارها امکان می‌دهد فرصت‌های مهارت مجدد کارکنان را به سرعت گسترش دهند.

با استفاده از ابزار دستار هوشمند (Intelligent Assist AI)، می‌توانید وظایف را به طور مؤثر مدیریت کنید، از مجموعه داده‌ها، گزارش‌ها و صفحه‌های فعالیت از پیش پیکربندی‌شده برای ساده‌سازی عملیات و افزایش بهره‌وری استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از عملکرد توصیه‌های هوشمند برای ارزیابی مجموعه داده‌های یادگیرنده برای توصیه خودکار محتوا استفاده کنید. فهرست Trending این سامانه یک داشبورد برای تقویت فراگیران را فراهم می کند که محتوای آموزشی مرتبط را برای هر کارمند فهرست می‌کند.

EdApp

EdApp یک سامانه آموزش مبتنی بر تلفن همراه است که برای افزایش یادگیری کارمندان در هر مکان، هر زمان و در همه دستگاه‌ها طراحی شده است.

این سامانه شامل ویژگی ایجاد با هوش مصنوعی (AI Create) است، یک سازنده دوره که به شما کمک می‌کند با کلیک روی یک دکمه، دوره آموزشی را ایجاد کنید. استفاده از این ابزار هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد به مرحله طراحی هیجان‌انگیزتر برسید و عناصر تعاملی را در تجربیات یادگیری خود ادغام کنید.

این ویژگی به شما کمک می‌کند محتوای ریز یادگیری را برای کارمندان طراحی کنید تا در دستگاه‌های تلفن همراه به آن دسترسی داشته باشند و از یادگیری مؤثر در هر کجا اطمینان حاصل کنید.

Zavvy

به عنوان یک سیستم مدیریت آموزش با استفاده از هوش مصنوعی، با تمرکز بر کمک به شما و تیم‌تان در طراحی، سرپرستی و مدیریت طراحی شده است.

با نگاهی به مقیاس‌پذیری فرآیند آموزش شما، سیستم رشد 360 درجه مبتنی بر هوش مصنوعی دارای عملکردی برای ایجاد چارچوب‌های حرفه‌ای کامل است که شامل توضیحات نقش برای همه شایستگی‌ها و سطوح در سازمان شما می‌شود. این ویژگی شامل قالب‌ها، یک رابط کاربر پسند و برنامه‌های توسعه خودکار است.

ژاوی همچنین دارای یک سازنده دوره آموزشی هوش مصنوعی است که به شما و تیم‌تان اجازه می‌دهد تا دوره‌های آموزش الکترونیکی را در مقیاس طراحی و اجرا کنید و در عین حال توانایی ایجاد یک کتابخانه محتوای دوره‌ها، از جمله دوره‌هایی که بدون هوش مصنوعی ساخته شده‌اند را نیز شامل می‌شود.

Cornerstone

یک سامانه آموزشی مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای ارائه یک تجربه یادگیری و رشد یکپارچه به کارمندان طراحی شده است.

یک ابزار برجسته هوش مصنوعی ارائه شده، گراف مهارتها (Skills Graph) است که به شما امکان می‌دهد مهارت‌های فردی فراگیران را با نقش‌های مرتبط و محتوای آموزشی مطابقت دهید. این ابزار از مدل‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و مجموعه داده‌ای از بیش از 50000 مهارت استفاده می‌کند تا به طور خودکار دوره‌های آموزشی و مهارت‌ها را برای آموزش و توسعه توصیه کند.

شما همچنین می توانید بر ارائه یک تجربه یادگیری شخصی برای کارمندان از طریق اتوماسیون متمرکز بر ارائه محتوای آموزشی به فراگیران بر اساس نیازها، اهداف و ترجیحات نیروی کار خود تمرکز کنید.

CYPHER Learning

یک سامانه آموزش جامع برای سازمان‌هایی است که از ارائه‌دهندگان درجه سوم گرفته تا شرکت‌ها را شامل می‌شود.

ابزار هوش مصنوعی کمک خلبان (CYPHER Copilot) به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت دوره‌ها و ارزیابی‌هایی را ایجاد کنید که شامل گیمیفیکیشن و عناصر چندرسانه‌ای هستند تا به شما در ارائه یادگیری شخصی‌شده در سطح سازمان کمک کنند.

وقتی نوبت به ایجاد دوره می‌رسد، این کمک خلبان به شما کمک می‌کند تا طرح‌ها، توضیحات و محتوای دوره را به بیش از 50 زبان بسازید، و همچنین ارزیابی‌های هدفمندی را برای ردیابی پیشرفت زبان‌آموز و شناسایی آن شکاف‌های مهارتی برای تلاش‌های ارتقای مهارت خود ایجاد کنید.

WorkRamp

این سامانه ابری بستری را برای متمرکز کردن تمام نیازهای آموزش شما برای کارمندان و مشتریان ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته، ویژگی دستیار هوشمند (AI Assist) است که به شما و تیم‌تان اجازه می‌دهد برای ساده‌سازی تولید محتوا از هوش مصنوعی مستقیماً در ویرایشگر خود استفاده کنید و کل فرآیند را سریع و آسان کنید.

با دستیار هوشمند، می‌توانید در طراحی و ایجاد محتوای آموزشی جدید در زمان صرفه‌جویی کنید، بیان خود و مختصر بودن را بهبود ببخشید و توضیحات پیچیده را در یادگیری خرد ساده کنید. همچنین می‌توانید بدون استفاده از ارائه دهندگان خارجی محتوا را در پلتفرم ویرایش و ایجاد کنید.

LearnUpon

یک سامانه ابری مدیریت آموزش است که شامل ایجاد دوره، ارائه آموزش و ویژگی‌های مدیریت کاربر است.

سامانه آموزش هوش مصنوعی یک ابزار اتوماسیون قدرتمند به نام ارزیابی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده است که از API GPT OpenAI استفاده می‌کند تا به شما کمک کند مستقیماً از محتوای آموزشی خود سؤال و پاسخ ایجاد کنید.

این ابزار هوش مصنوعی می‌تواند با طیف وسیعی از موضوعات و محتوا سر و کار داشته باشد و به شما امکان می‌دهد محتوای ارزیابی را مرور و ویرایش کنید تا مطمئن شوید که با هدف یادگیری یا اهداف استراتژی یادگیری شما هماهنگ است.

در پایان این مقاله پیشنهاد می کنیم فهرست 20 سامانه برتر آموزشی از دیدگاه کاربران در سال 2023 را اینجا مشاهده کنید.

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *