تولید آینه با قابلیت درک احساسات

تولید آینه مبتنی بر هوش مصنوعی توسط شرکت باراکودا

شرکت فرانسوی باراکودا، در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی (CES) سال ۲۰۲۴، یک آینه هوشمند جدید موسوم به بی‌مایند (BMind) معرفی کرده است که به هوش‌مصنوعی تجهیز شده و می‌تواند احساسات کاربر را شناسایی کند.

هنگامی که فرد به این آینه نگاه می‌کند، فناوری‌های هوش‌مصنوعی و پردازش زبان طبیعی می‌توانند احساسات فرد را در آن لحظه شناسایی کنند و گزینه‌های مختلف مانند نوردرمانی، مراقبه (مدیتیشن‌) یا جملات مثبت را با هدف بهبود خلق‌وخوی کاربر و مدیریت بهتر اضطراب او ارائه کنند. به منظور بالا بردن امنیت، یک میکروفن تشخیص صدا، دوربین با وضوح بسیار بالا و فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل آینه، در آن تعبیه شده است. گفتنی‌ست قیمت آینه مذکور بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار برآورده شده و تا پایان سال ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود.

به گزارش سایت هوش تاک مدیریت استرس، تسکین اضطراب و کاهش بی خوابی، همگی نیازمند متحدی هستند که به افراد کمک می کند ذهنیت مثبت خود را حفظ کنند و رویکردی فعالانه برای سلامتی را تشویق کند. برخلاف برنامه‌های مبتنی بر تلفن، BMind به‌طور یکپارچه در حمام همه جای می‌گیرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا حالت‌های ذهنی خود را ارزیابی کنند و تمرین‌ها و فعالیت‌های توصیه‌شده را برای ارتقای روحیه خود انتخاب کنند. BMind اطلاعات را بدون هیچ فناوری تهاجمی جمع‌آوری می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا شیوه‌های تمرکز حواس را در برنامه‌های روزمره خود بگنجانند یا حتی از طریق تجربه‌ای فراگیر با استفاده از نور، صدا و تصاویر، احساس تنهایی را مهار کنند.

www.hooshtaak.ir

BMind توسط هوش مصنوعی Generative برای تجربیات مکالمه و مربیگری و همچنین پردازش زبان طبیعی (NLP) برای تجزیه و تحلیل احساسات ارائه شده است. با ارائه جلسات نوردرمانی و تمرین‌های ذهن‌آگاهی شخصی‌سازی‌شده، مانند مدیتیشن هدایت‌شده و تأیید خود، احساسات مختلف را شناسایی می‌کند و با خلق و خوی کاربر سازگار می‌شود. از طریق رابط CareOS، BMind از هوش مصنوعی پیشرفته (AI) بهره می‌برد و از بینایی کامپیوتری و مدل‌های زبان بزرگ برای تفسیر عبارات، حرکات و زبان استفاده می‌کند.

BMind بر اساس سیستم عامل CareOS ساخته شده است، سیستم عاملی که به سازندگان این امکان را می دهد تا آینه های هوشمند را سریعتر از همیشه بسازند و قدرت دهند و هر صفحه نمایش را به یک آینه هوشمند تبدیل کنند. همچنین به ارائه دهندگان شخص ثالث اجازه می دهد تا برنامه های خود را برای نمایش در رابط آینه متصل کنند. در میان 40 ارائه‌دهنده‌ای که قبلاً با CareOS سازگار هستند، BMind با ThrivePal، مربی مبتنی بر هوش مصنوعی که برنامه‌های سفارشی برای خودسازی شخصی ایجاد می‌کند، و Brains، ترکیبی اختصاصی از هوش مصنوعی مولد و فیزیولوژی عصبی برای توانمندسازی دستگاه‌ها برای حس کردن و انطباق با احساسات مردم شریک است. در زمان واقعی. CareOS یک پلت فرم حریم خصوصی است که داده های سلامت و شخصی را به صورت محلی ذخیره می کند و هرگز بدون درخواست و رضایت صریح کاربر آن را با هیچ طرفی به اشتراک نمی گذارد.

این خبر را هم بخوانید:

ربات «سرآشپز» با تماشای ویدئو پخت غذا را یاد می‌گیرد

BMind نمونه دیگری از رویکرد Baracoda به فناوری سلامت روزانه است، که باراکودا معتقد است به طور فزاینده ای طراحی را بر ترکیب اشیاء موجود، مد و روال ها متمرکز می کند و فناوری سلامت را بدون دردسر و نامرئی تر می کند. با حذف نیاز به مداخله کاربر برای به‌روزرسانی نرم‌افزار یا تفسیر داده‌ها در محصولات خود، باراکودا روش‌های غیرفعال‌تری برای حفظ سلامت و به اشتراک گذاشتن داده‌ها با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و مراقبان طراحی می‌کند.

جایزه نوآوری CES 2024 BMind نشان دهنده هشتمین سال متوالی باراکودا است که موفق به کسب این جایزه و دهمین افتخار CES آن در کل است. شرکای CareOS شامل شرکت هایی مانند Colgate، Wella و Pierre Fabre هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *